Rabu, 31 Mac 2010

SEKITAR MESYUARAT AGUNG PIBG SKSV KALI KE-34

Mesyuarat Agung PIBG SK Slim Village kali ke-34
Pada 24 MAC 2010 ( Rabu )
Dirasmikan oleh :
Yang Berbahagia, Dr. Anurrdin bin Abdul Ghani,
Pensyarah Fakulti Ekonomi &Pentadbiran,
Universiti Malaya, Kuala Lumpur.

Banyak maklumat yang disampaikan oleh Dr. Anurrdin yang berkisar tentang ekonomi, cara hidup dan budaya mendidik anak.....
Sesi ucapan aluan oleh Guru Besar, Pn Hjh Jamilah Ismail, YDP PIBG Tn Hj. Mohamed Basri bin Hashim dan Ucapan Perasmi oleh Yang Berbahagia, Dr. Anurrdin Abdul Ghani, Pensyarah Ekonomi & Pentadbiran di UM.

Pengacara majlis yang bergaya serta berkaliber pada hari tersebut; En Azian bin Adnan, bersama Ustaz Sharifuddin dan jurukamera En Khairol dan En Reza (tiada dalam gambar)

AJK pendaftaran sedang bertungkus lumus mendaftarkan ibu bapa di samping  menjual kupon hari kantin.

Antara para ibu bapa yang hadir ke Mesyuarat Agung PIBG kali ke-34 ini. Turut bersama Mantan PIBG iaitu YM Raja Ahmad bersama-sama memeriahkan mesyuarat kali ini.

Antara AJK Pelaksana dan para ibu bapa yang turut memeriahkan mesyuarat PIBG kali ke-34

Pelancaran Blog PIBGSKSV oleh :
Yang Berbahagia, Dr. Anurrdin bin Abdul Ghani,
Pensyarah Fakulti Ekonomi & Pentadbiran,
Universiti Malaya, Kuala Lumpur.
p/s : SU PIBG mengucapkan terima kasih kepada Ustaz Sharifuddin kerana menjadi juruteknik sepanjang pelancaran blogpibg berlangsung.

PIBG SKSV mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada AJK pelaksana, guru dan ibu bapa kerana telah bertungkus lumus menjayakan Mesyuarat Agung PIBG kali ke-34 ini.
Tidak dilupa juga kepada Guru Besar SKSV, Pn Jamilah Ismail, YDP PIBG Tn Hj Mohamed Basri Hashim dan perasmi iaitu Yang Berbahagia Dr. Anurrdin Abdul Ghani, Pensyarah Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran Universiti Malaya, Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: